10 Ocak 2010 Pazar

Yola çıktım ,yoldan çıktım



Epeydir kafam karışık.
Bu kafayı tekrar fabrika ayarlarına döndürmenin mutlaka bir
yolunu bulmam lazım.
Da...Nasıl?
Mübarek sağı solu bol miktarda çizik DVD gibi..
Ne hasarlı bölümlerdeki verileri okuyabiliyorsun ne de tamamen
kaldırıp silebiliyorsun;lök gibi duruyor orada.
Ne yapmaya kalksan engel oluyor.
...
Çok bilmişler demişler ya,"hayatından memnun değilsen ya kendini
değiştir ya durumunu" diye..
("Düşünü değiştir" diyenler de var.)
Hadi sıkıysa yap bakalım o hasarlı sektörlere rağmen değişimi de,
görelim!
...
Hiç bir işe yaramayacağını bile bile bir yandan bunları düşünüp
bir yandan da gazeteleri karıştırırken Ertuğrul Özkök'ün yazısına
denk geldim.
Yazının başlığı şöyle:Yola çıktım,yoldan çıktım.

"Hah" dedim ya.."İşte aradığım bu!"
Daha yazının içeriğini bile bilmeden havada kaptım lafı.
Nasıl kapmam;şu ara tam bana lazım olan şeyi söylüyor.
Yol gösterici,klavuz..İlaç gibi bir şey!..

Oldum olası yoldan çıkmaya teşne vaziyetteyim zaten.
Yani işin o kısmı tamam.
İş,yola çıkabilmekte;çıktık mı gerisi gelir nasılsa..
Yazıyı okuyunca baktım ki yola çıkmak da kolay.
"Doktorum" dediği Jean Anthelme Brillat-Savarin bunun nasıl yapılacağını
anlatmış:
"Burgonya şarabı insana saçma şeyleri düşündürür.
Bordo şarabı onlar hakkında konuşturur.
Şampanya ise onları yaptırır."

Bunu okuyunca içimden "istediğimiz şaraptan başlayabilir miyiz?"
demek geldi.
Şeytan diyor direkt şampanyadan gir!
Hiç vakit kaybedesim yok da..

Neyse,ben bi şampanya alıp geliim..
"Geliim" lafın gelişi..
Şampanyayı almışsam yola çıkmışımdır demektir.
Ne işim var ki burda?

15 yorum:

Çağlar dedi ki...

Herkes mi benzer hallerde, herkes mi kayıplarda.
Herkes mi ne yapacağını bilmemekte.
Of, yorumlarda yaşıyorum.

cüzzamlı melek dedi ki...

valla mailde aldım ayarı ben.
daha da bişi demem...

Gergin dedi ki...

Çağlar;
Durup durup bu yazıyla
ortaya çıktığını göre anlaşılan
o taraflarda da durum pek iç açıcı
değil.:)

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı;
Ne ayarı?
Kim ayar verdi?
Valla üşenmedim gidip yazdığım
maili bir daha okudum.Acaba bi
yanlışlık mı var diye..
Sadece yazdığın bir kelimeye
itiraz edip "istenmeyen tüy"
muamelesi yaptığımı söylemişim
o kadar.:))
Şimdi bu ayar mı oluyor?

Üstelik bol miktarda "ihihih"li
kıs kıs manalı manalı gülme
efektleriyle dolu yılbaşı mesajına
bile ağzımı açıp tek kelime
etmemişken.
(Ne yalan söyleyeyim,yine laf
edecektim de yorumun sonu
"özledik seni yahu"yla bitince
yelkenler suya indirmek zorunda
kaldım..:)))

cüzzamlı melek dedi ki...

eh peki madem:))

Adsız dedi ki...

burası güllük gülistanlık..

ya da çamlık dağistanlık mı desem.. =)

bi kaçacak dağ başı arıyordum.. onu da buldum..=D..

şimdi iş konyağın etki etmesine kaldı..

monteny de demiş bişey..
"hangi limana gideceğini bilmeyene.. hiç bir rüzgarın faydası olmaz" demiş..

herkes birşey diyor yani..

bence bu blog sahibi.. bir süre daha düşünürse kendi "deyişini" üretir sonunda.. =)

atalet..

alpernatif dedi ki...

Hocam
Bize şampanya gitmez
Boşverin Özkök'sel işleri
Açın bir şişe rakı
Bir kadeh de benim için için
(ne tuhaf bir ikileme oldu ? için için)
Bakın rakı sizi nerelere götürür ve de daha güzeli getirmez :)

alpernatif dedi ki...

Gergin hocam
gündüz yazdığım yorumu akşam okuyunca sanki gitmenizi istiyormuşum gibi bir anlam çıkarmayınız diye bu yorumu da yazayım dedim
Yani rakı sayesinde güzel yerlere gidersiniz ve aklınız kötü şeylerle uzun süre uğraşmaz demeye çalıştıydım

valla :)

Gergin dedi ki...

Atalet;
Bence sen gideceğin limanı
gayet iyi biliyorsun da
bütün mesele şu konyağın tesir
etmesinde..:)

Gergin dedi ki...

Alper;
Öneri güzel de rakı da
işi abartıp fazla gaz
veriyor insana..
Yahu her şey mi güzel,her şey
mi olumlu görünür insanın gözüne?..
Bu durum zararsızmış gibi
görünüyor ancak hata yapar
yanılırsan fena halde canını
yakıyor.
O yüzden şampanya sanki daha
bir dengede tutacak gibi geliyor.
Neyse;dener görürüz.
...
İkinci yorum için şöyle derim:
-İnandım.
:))

Şeniz dedi ki...

Gergin bey,
Sayfamda size bir mim yolladım acaba gelip alabilir misiniz?
http://mvbln.blogspot.com/2010/01/bir-mimin-cevaplar.html

Şeniz dedi ki...

Sayfamda da yoruma yazdım burayada iliştirivereyim dedim.
şimdi gergin bey,
Kime pas atayım diye düşünürken, izleyiciler sayfamda ki resminizden bu soruları cevaplayabilecek ağırlıkta diye düşündüm. Bir de "Gergin"'siniz ya biraz daha gereyim dedim :)
Endişelenmeyin derken inanın ben de yıllar sonra sınava giren öğrencilik yıllarıma döndüm. Dersimi iyi çalışmak adına araştırdım falan hoşumada gitti aslında. Ama sonra baktım çok ödev gibi, ansiklopedi gibi olmasın dedim kafama esenleri yazdım.
Süre ne kadar bilmiyorum ama sağlam bir mazaretiniz varsa beklerim :).
Pişman olmadım sizi seçtim diye.
Seçmeseydim pişman olabilirdim sanırım.
Birde demişsiniz ya hani profilinizde filmlerde konuşmayan... aslında çok şeyi vardır o kişilerin anlatacak inanıyorum.
Hadi kolay gelsin bakalımmm.....

cüzzamlı melek dedi ki...

yeni yazı bekliyorum ama ben :(((

gül dedi ki...

Ömür geçtikten sonra
Acı olmuş, tatlı olmuş
Ne önemi var.
Can, dudağa geldiğinde
Nişabur'da olmuşsun, Belh'te olmuşsun
ne farkı var.
muhabbet şarabı iç.
Çünkü;
Benden ve senden sonra ay,
hilalden dolunaya,
Dolunaydan hilale
inip çıkıp duracak....
ö.hayyam

HÜSEYİN USTA dedi ki...

Direkt şampanya içersen yoldan çıkamazsın usta.adam iki şişe şarabın üzerine şampanya içmiş
haliyle karıştırmış,değil yoldan çıkmak dinden bile çikarsın mazallah!