8 Mart 2010 Pazartesi

Aşk...


...
Aslında 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle kadınların
hoşuna gidecek bir şeyler yazıp şirinlik yapacaktım.
Yazdıklarımı desteklesin,daha bir etkili hale getirsin diye bir
tane de karikatür koymaya karar vermiştim.
Ancak aramalarım sonucunda içime sinen konuya uygun bir
karikatür bulamadım.
Daha fazla aramaya da üşendiğimden elimdeki mevcut
karikatürlerden birisini ite kaka bu güne uygun hale getirmeye
karar verdim ve bu iş için yukardaki karikatürü seçtim.
Niyetim adamın el haraketinden yola çıkarak bir şeyler uydurmaktı
ama arkamı dönüp baktığımda gördüm ki şu ara bende onu yapacak
münasip bir organ yok.
Yazmaya yazmaya elim iyice soğumuş;iki elimle bi klavyeyi
doğrultamaz hale gelmişim.
Gerçi karikatürdeki kadının hareketi de şevkimi kırdı.
Ne kardeşim bu böyle "ipini çektim" der gibi?
Allah göstermesin,ya boğulsa?...
...
Yukardaki yazının açıklaması:
Tekrar yazmaya başlamak için bir şeyler uydurup bir yerlerden
başlamam gerekiyordu,ben de öyle yaptım..

23 yorum:

Adsız dedi ki...

buna da şükür dedirttin ya..
hayret bişi..

atalet..

Ateş Böceği dedi ki...

ha haa bencede aşk yaşlanınca birbirine destek olmaktır :))


iyiymiş

Adsız dedi ki...

pek kiymetli hocam,
benim bu karikaturden aldigim mesaj sahsen su oldu:
"kadin desteksiz de idare eder.. ama erkek desteksiz bir hictir!"
hamis1: goruldugu uzere anne de olsam edepsizlik baki..
hamis2: bugun 40imiz cikti.. yesil sahalara donus sizinle basladi.. aman derim elinizi korkak alistirmayin..
svg,
oya

cüzzamlı melek dedi ki...

zahmet oldu döndünüz...

allam allam nerelerdeydin???

HÜSEYİN USTA dedi ki...

Geçmiş olsun usta,bazen banada oluyor kendimi bir boşlukta hissettiğim zamanlarda,yaşama isteğim azalıyor beynimdeki düşünceler kayboluyor,yazmak istesemde yazamıyor bütün kelimeler anlamını yitiriyor.sanırım sende böyle bir dönem geçiriyorsun.geçer,geçirmek için çabala çünkü geçmezse ölürsün zaten.şeytan kulağına kurşun.

Şeniz dedi ki...

İlginç hem de kadınlar gününde dönüş yapmanız. İyi ki erkekler günü yok yoksa o zamanda bir daha döner mazallah hiç gelmeyiverebilirdiniz.

Gergin dedi ki...

Atalet;
Ben bu yoruma sevimli
sevimli gülerim.(Ne kadar
becerebilirsem artık..)
Hem de çenesi benli bıyıklı
adam şeklinde.
Şöyle ki:
:{D.

Gergin dedi ki...

Ateş;
Valla ilk başta ben de
beğenmiş "aferin;destek
işini lafta bırakmayıp icraata
dökmüşler" diyecektim ancak
şu kadının yüzündeki hem muzip
hem de alaycı ifadeyi görünce...
"Ayrıca adamı da maskara
etmemektir" demek geldi içimden..
Niye alındıysam..:)))

Gergin dedi ki...

Oya;
Doğurunca edepsizlik
geçer diyen mi oldu ki? :))
Yoksa sen tedavi amaçlı mı
doğurmuştun?
Ayrıca bundan şikayetçi
olan mı var?
Neyse..
Tamam;kadının desteğe ihtiyacı
yok erkeğin ise var.
Da..
Her şeyin de bir adabı var.
Yani köpek gezdirir gibi tasma
takıp da adamı rencide
etmeye gerek yok.
Hayret bişi yani..
Utanmadan bir de "korkmayın
ısırmaz" filan da desin bari..
:))

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı;
:))
Yahu ne dönmesi?
Bir yere gitmedim ki..
Sadece tembelikten yazmadım.
Daha doğrusu yazamadım.
Aslında tembellik de sayılmaz
ya..
Tam olarak nedenini söylesem
kesin laf sokuşturursun..
O yüzden şimdilik sustum.. :))

Gergin dedi ki...

Hüseyin usta;
:))
Geçirmek için
debeleniyorum zaten.
Verilen ara uzadıkça iş,
"yahu kimin işine yarar ki
bu yazdıklarım" kıvamına geliyor
ki benim için en tehlikeli
düşünce bu.
Tüm hevesimi kaçırıyor.
Neyse biraz daha saçmalamaya
devam edeyim bakalım..:))

Gergin dedi ki...

Şeniz;
Yoruma baktım da..Hiç
gülme efekti yok.Sanki
kibarca kızılmış gibi bir hava
sezinledim.:))
...
"Hiç gelmeme" konusuna gelirsek,
o mümkün değil.Çünkü yaparım
diye söz verdiğimiz bir adet
"mim"imiz var. :))

cüzzamlı melek dedi ki...

valla da billa da sokuşturmam.

en fazla zuhahahaha yazarım.

:))

özlüoz biz seni.. di mi böcük?

Şeniz dedi ki...

O karikatüre gülmekten unutmuşum :)))))) koymayı yaa :)))
Pardon kızmak ne haddimize.

Çağlar dedi ki...

Diyorum ki, okuyucun var, yazman lazım.

cüzzamlı melek dedi ki...

çağlara şiddetle katılıyorum.)))

Gergin dedi ki...

Şeniz;
Peki,mesele anlaşıldı..:))

Gergin dedi ki...


Çağlar ve de Cüzzamlı...
Eh,benden günah gitti;siz
kaşındınız.. :)))

cüzzamlı melek dedi ki...

sayın gergin,

o adriana lima'yı kaldırsanız da ben de gerilmesem burda :)))

hani yeni yazı???

Bekriya dedi ki...

ya gergin son yazdığım yazıyla alakalı yazdığın yazıyı niçin kaldırdın :)

bence keyifli olmuş üzerinde tartışırdık :)

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı;
Senin alınacak neyin
var da..
Bi defa bedeni tutmaz..
Ne de olsa Beren'den biraz
hallice.. :))

Gergin dedi ki...

Bekriya;
Yazı tamamlanmadan
yanlışlıkla yayınlamıştım
da.. :)

cüzzamlı melek dedi ki...

ahah...
sefam olsun:))))))))