16 Mart 2010 Salı

Bu bizim şarkımız olsun..



Bekriya "derin" bir mevzuda "sevmek için sebebe gerek yok"la
"yaktın beni vijdansız" arası Tarantino'dan esinlenme volümlü
bir yazı yazmış.
Yalnız bunu olmuş bitmiş bir şey için mi, yoksa ilerde olabilecek
bir şey için peşin peşin önlem olarak mı,ya da her ne kadar aksini
iddia etse de birini methetmek için mi yazmış orasını pek
anlayamadım.
Oysa yazıyı en az beş defa okudum.(IQ'yu siz tahmin edin.)

Bilmeyenler için söyleyeyim,zaten bu Bekriya ile Cüzzamlı'nın
yazdıklarını yanlış anlayıp ters köşeye yatma ihtimali çok kuvvetlidir.
Okuduklarından etkilenip de lokman hekim edasıyla "dur bir şeyler
yazayım da yaralarına merhem olsun dersen hata edersin.
Olası bir hataya düşmemek için yapılacak ilk iş birbirlerine yazdıkları
yorumlara bakmaktır.
Gerçi bunu yaparsan yorum yazmaktan vazgeçebilirsin de..
Çünkü yazdıkları yorumdan çok muhabbete benzediğinden kendini iki
sevgilinin arasına girmiş kara kedi gibi hissedebilirsin.
Örnek olsun bakımından söylüyorum,akşam ben söz konusu bu yazıyı
okudum.Ancak hemen yorum yazmadım.Aynen yukarda bahsettiğim
gibi önce yorumlara baktım Cüzzamlı ne demiş diye..
E daha evvel darbeyi yedik bir defa..
Ne demişler:"Dirgeni yiyen sıpa,bir daha gelmez sapa!"
İyi ki de bakmışım.Cüzzamlı bir araba dolusu kapa parantezle gülmüş.
Şimdi gel de yorum yaz.Yazamadım tabii..

Neyse bunlar çok önemli değil,önemli olan yazısında "öpmüşüm ulen
yedi sülaleni;evvelden sen mi vardın" kıvamında efelenip kuyruğu dik
tutar bir tavır takınması..
E ne demişler,"bana kankini söyle,sana kim olduğunu söyleyeyim"
Kankisi Cüzzamlı olan birinden de başka türlüsünü beklemezdim
doğrusu..(Cümle "kankisi Bekriya olan.." şeklinde de kurulabilir.)
Gelelim yazının en can alıcı cümlesine...
Diyor ki "Şarkılardan nefret etmek istemiyorsanız başkalarıyla
ilgili anlamlar yüklemeyin üzerine. Bırakın notalarda kalsın anlamı .... "
Doğru lafa ne denir...
Ben de bu özlü söze küçük bir ilave yapayım dedim:
Sakın ola delilik yapıp da "bu bizim şarkımız olsun" havasında
onu bunu sevdiğiniz bir şarkıya ortak etmeyin.
Maazallah günün birinde işler ters giderse ömür billah o şarkı
ya da şarkılardan mahrum kalırsınız.
İlle de bir şarkımız olsun diyorsanız "arabada beş evde on beş" türünden
bir şey seçin .
Hiç olmazsa sittin sene dinlemeseniz de bir şey kaybetmezsiniz.
Sonuç olarak...
Her ne kadar yine birilerinin sırtından blog güncellemenin vicdani
rahatsızlığını hissediyor olsam da topluma yararlı bir mesaj vermenin de
haklı gururunu yaşıyorum.
Ellerim dert görmesin diyor,gözlerimden öpüyorum.
Teşekküre gerek yok;biz ne için buradayız sanıyorsunuz?

19 yorum:

Bekriya dedi ki...

:)) bayıldım yazına valla ne yalan söyleyeyim.

şimdi yazı geçmişte yaşanmış ve de ileride de yaşanırsa "ben bunu biliyorum kardeşim" modunda bi yazı idi.

şarkılara gelince cidden anlamlı dinlememek başkasına yüklememek lazım sonra "ahh ahha rüknettinle bizim şarkımızdı pek de severdi" derken sinir olursunuz :)

ellerine sağlık bunlara devam sen. kankam gelince icabına bakar yazının :)

HÜSEYİN USTA dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK

cüzzamlı melek dedi ki...

Çünkü yazdıkları yorumdan çok muhabbete benzediğinden kendini iki
sevgilinin arasına girmiş kara kedi gibi hissedebilirsin.

öhöm, şimdi hassasiyetle ve de hararetle belirtmek isterim ki, hamdolsun sağlıklı tipleriz. ikimiz de erkeklerden hoşlanıyoruz. hiç öyle lezbiyenler neyin ayaklanmasın, bu hassas bi konudur. kan çikabilur, imada bulunani furabilirum :))

gergin,
uzun zamandır, ben diyim bi aydır böyle dolu dolu kahkaha atmamıştım. saba tümer duysa kıskanırdı. tespitlerinin tümünde haklı olman bi yana, bunu ifade biçimin beni benden aldı. çok yaşa emi... sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün. şimdi sana bi iade-i ziyaret yazısı yazmak farz oldu.
:)))

Adsız dedi ki...

hahah..
feysden değil burdan vereyim dedim yanıtı..
komşular bekler ne olsa külüme muhtaçlar deyip iki tık attıktan sonra kargalarla beraber..
redırdan buraya .. burdan da birçok kedili fareli bilgili yerlere zıpladım..=) saol..
ha bi de..
şarkılarla ilgili tek bişi yaptım bugüne kadar..
itiraf edeyim..

telefon çalma sesi ayarladım bi kere..
belli bir kişiye..
"çektir git" isimli şarkıyı ayarladım.. bi süre..=)
budur...

atalet

bitti dedi ki...

bi kere bu bizim şarkımız olsun komik bi durum...o diil de şarkı geçince bi yazıda ben duramam...bu aralar nine filminin soundtrackinde fergie çok tatlı be italian dio bilginize...bence seversiniz...ben sevdim...bu da bizim şarkımız mı olsa gergin hocam ne dersiniz =))

gül dedi ki...

:)
şu yada bu yeniden yazdıklarınız okumak güzel..

Gergin dedi ki...

Bekriya;
""ahh ahha rüknettinle
bizim şarkımızdı pek de
severdi" derken gerçekten
sinir olur muyuz,bence
tartışmalı..Bu sanki ayrılış
biçimine,nedenine ve yeni
edilen kişiden memnun olup
olmama haliyle de ilişkili
gibi sanki..
Yanılıyor muyum?
:)

Gergin dedi ki...

Hüseyin Usta;
Teşekkürler..:)

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı;
Bu alınganlık niye ki?
Gerçi yanlış anlamaların
önüne geçmek için söylemiş de
olabilirsin ama dikkat edersen
"gibi" demişim.:)

Pek bi yaşlı başlı işi olacak
ama yorumun ikinci bölümü için
"cümlemizi güldürsün" diyeyim..:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
Senden de böyle bir şey
beklenir zaten.:))
Yalnız aklıma bir şey geldi;
o şarkıyı onun telefonuna
sen arayınca çalacak şekilde
ayarlayabiseydin ve de aklına
estikçe çaldırsaydın daha mı
ilginç olurdu diye düşündüm.:))

Gergin dedi ki...

Bitti;
Zaten bir şarkımız vardı
gibi aklımda kalmış ama..
Listeden çıkardın herhalde..

O filmi henüz izlemedim.
O yüzden şarkıyı da bilmiyorum.
Ama sen beğenirsin diyorsan
büyük ihtimalle öyledir.
"Şarkımız olsun mu"ya gelirsek..
Valla ben ikazımı yaptım,ama
"benim için farketmez diyorsan"
Kaba bir üslupla "olsun anasını satiim" derim..:))

Gergin dedi ki...

Gül;
Sağol..
Yazmayıp biraz ortalarda
görünmezsem arayan soran,
ihtimal şiirli miirli çağrı
yapan olur mu diye düşünüp
umutla beklemiştim ama gördüğün
gibi kimse sallamamış. :))

bitti dedi ki...

hahhaha 1 mi sadece bence birden çok...bu da listeye eklensin dedim sadece=))

Bekriya dedi ki...

tartışılır tabii rüknettinin tipine, yapıklarına filan göre değişebilir :)

gül dedi ki...

:))
gergin hocam geldim hatta hayyamdan birde şiir ekledim ..:))
ama şiirim sallanmadı diye düşündüm bende :))

Gergin dedi ki...

Bitti;
Ben ağzını aramak için
özellikle öyle dedim..
Bakalım ne diyecek babında..:))
Yalnız liste epey kabardı..
İnşallah sonunda şarkı
dinleyebilmek için beste
yapmak zorunda kalmam..
Hani bi terslik olursa
bakımından..:))

Gergin dedi ki...

Bekriya;
Bir de kel olup
olmadığına..
Adam kelse dayanamazsınız
gibi sanki de..:))

Gergin dedi ki...

Gül;
Peki söylediğine kendin
inandın mı?
Sallamamak olur mu hiç..

Cevap vermek için gecikince
dönüp bakan olmaz diye
düşündüğümden cevap
yazmamıştım;hepsi bu.. :))

gül dedi ki...

:)
Hocam biliyorum o duyguyu gönülsüz olunca insanın hiç birşey yapası gelmiyor ..)