27 Mayıs 2011 Cuma

Dört kadın az değil mi?



Sibel Üresin'in fikirlerini duymayan kalmamıştır herhalde.
Kadının ne söylediğinden çok gösterilen tepkiler ilginç geldi bana.
Hadi kadınların feryadını anladım da erkeklere ne oluyor..
Adım gibi eminim her erkeğin kafasında her zaman en az bir kadın
daha var.
"Bu adamdan hiç ummam" dediğiniz,kafası önde telekom reklamı gibi
evden işe işten eve gidip gelen,yanında soyunsanız dönüp bakmaz
dediğiniz Necati beyin kafasında da aynı şey var.
Bakmayın dürüstlük abidesi tavırlarına,kıçı yemiyor da ondan ses
etmiyor.
O zaman da insan soruyor tabi;bu iki yüzlülük niye..
Madem erkeğim diye ortalıkta dolaşıyorsun,kadınlara yaranacağım diye
çabalayacağına adam gibi fikrini söyle..
Daha doğrusu gerçeği..

Neyse..
Ne yalan söyleyeyim bu dört kadın fikri bana ilginç geldi.
Hadi kıvırmayayım,evet itiraf ediyorum cazip geldi.
Üzerinde düşündüm..
Mesela dedim bir gün yorgun argın işten eve gelsen...
Dört hatun da "vay yiğidimiz mi gelmiş" şirinliğiyle seni kapıda
karşılasalar.
Sonra içlerinden birisi "adam,canımız çekti şööle bi at binip kılıç
kuşansak, cenk etsek seninle" dese..
Sende ağzın kulaklarında "lafı mı olur,dükkan sizin" desen..
"İstediğimiz hatundan başlayabilir miyiz" diye iğrenç bir espri patlatıp
girişsen işe..
Daha birincisi yeni bitmişken "ya ben bundan pek bi şey anlamadım,
dişimin kovuğuna bile gitmedi;mevzuyu yeniden irdelesek" dese..
İşte o an kafana dank etse..
"Ulan daha birinci hatundayız,sırada üç tane daha var..Kaba bir hesapla
ikişerden en az sekiz kez..Dört karı alacak ne vardı geri zekalı zepevenk;
gördün mü şimdi ebenin genital organlarını" şeklinde kendine sitem etsen..
...
Yazmaya burada ara versem iyi olacak;yazdığım son bölümü bir daha
okudum da...
Göstermek gibi olmasın aha şuraya alnımın ortasına bir ağrı saplandı..
Siz bi yere ayrılmayın,ben başıma bi tülbent sarıp geliyorum.